mistral-minibus.hu
regisztráció

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 1, Ha online vagy faxon megrendelem a szolgáltatást, kapok a megrendelésről visszaigazolást?

 2, Mi a biztosíték, hogy a megrendelésem teljesül?

 3, Mikorra kell legkésőbb a repülőtérre érnem, hogy ne késsem le a gépet?

 4, Mi történik ha lekésem a gépet?

 5, A gépkocsiban lehet-e dohányozni, étkezni, italt fogyasztani?

 6, Hogy kell rendezni a viteldíjat?

 7, Mi a teendő, ha nem nyugtát, hanem elszámolásra ÁFA-s számlát szeretnék?

 8, Érkezéskor hogyan találom meg a gépkocsit, vagy a gépkocsivezetőt?

 9, Mi történik ha érkezéskor késik a gépem?

 10, Ha én nem pécsi vagyok, igénybe tudom-e venni a szolgáltatást?

 11, Mi a teendő ha külföldön kiderül, hogy a járatom érkezési időpontja megváltozott, más időpontban érkezem?

 12, Budapestre csak reptéri szállítást vállalnak vagy más úti cél is megoldható?

 13, Melyik repterekre lehet önöknél szállítást kérni?

Budapest, Sármellék, Pogány, Bécs, Pozsony, Graz, Eszék, Zagrab

 14, Két fős viteldíjat fizettem, de a gépkocsiban hatan utaztunk. Nem jár vissza díjkülönbözet?

 15, Utazási irodában is megrendelhető és befizethető a szolgáltatás?

 16, Milyen feltételekkel tudom lemondani a szolgáltatást, ha valami közbejön és nem utazom vagy nem érkezem?

 17, Milyen kocsival fogok utazni?

 18, Megkaphatom-e a gépkocsivezető telefonszámát?

 19, Beszélnek-e a gépkocsivezetők idegen nyelvet?

 20, Van-e lehetőség háziállat szállítására?

 21, Ha előre kifizettem az egy fős magasabb viteldíjat mégis utazott más is a gépkocsiban, hol kapom vissza a viteldíj különbözetet?

 22, Ha oda-vissza utat rendelek ki kell-e fizetnem a visszaút költségét is előre?

 23, Felmennék a reptérre a rokonaimat fogadni. Van-e erre lehetőség és milyen feltételekkel?